USUWANIE AZBESTU !
Osoby zainteresowane usunięciem wyrobów zawierających azbest, ze swoich nieruchomości, w bieżącym roku, które chciałyby skorzystać z dotacji na ten cel, w terminie do 28 kwietnia 2017 r. mogą składać wnioski wraz z załącznikami w Urzędzie Gminy Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice (pokój nr 23).
Do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania z zakresu:
zgłoszone i ujęte w Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Zapolice z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Ponadto informujemy, że co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia robót budowlanych polegających na demontażu pokrycia dachowego, bezwzględnie należy zgłosić ten zamiar w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli. Obowiązek ten spoczywa na właścicielu nieruchomości, a nie na firmie wykonującej roboty demontażowo-budowlane. Kopie powyższego zgłoszenia należy dołączyć do wniosku o udzielnie dofinansowania.
Wysokość dotacji ze środków WFOŚiGW w Łodzi może wynieść do 80% kosztów kwalifikowanych. Kosztami kwalifikowanymi nie są koszty związane z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego. Właściciele nieruchomości otrzymują dotacje w formie bezgotówkowej. Rozliczenie finansowe odbędzie się między Gminą, a firmą wybraną w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotowej usługi.
Wszelkich informacji dotyczących zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest można zasięgnąć w Urzędzie Gminy Zapolice, pok. nr 23, tel.: 43 823-19-82 wew. 28.
Urząd Gminy Zapolice
Plac Strażacki 5
98-161 Zapolice
Tel.: 43 823 19 82
E-mail: urzad@zapolice.pl
www.zapolice.pl
Poniedziałek - 8:00 do 16:00
Wtorek do Piątku - 7:30 do 15:30